mariaolena.blogg.se

Vi reser till Indien den 22/11, vi kommer besöka Delhi, Jaipur, Mumbai, Goa och Kerala innan det bär av hemåt igen den 13/12.

Strandpromenad

Publicerad 2013-11-29 06:36:00 i Allmänt,

Frukosten på Hotel  Sea Princess var amazing! Kanske inte så svårflörtad idag eftersom det inte blev så mycket till mat igår.
 
Denna utsikt som sällskap var inte fel heller.
 
Promenad på stranden efter frukost,  det luktar saltvatten! Uppfriskande efter allt annat som det också luktar här.... Hade jag varit någon annan stans hade jag säkert gått i bikini men här får man tillräckligt med uppmärksamhet ändå, hellånga leggings och klänning med ärm blir det.
 
Stranden är skräpig men inte så farligt att det är äckligt tänker jag först. Man måste ändå titta var man sätter fötterna när man går barfota. Sedan blir jag omkörd av en sopbil och möter de som plockar skräp, det blir mer och mer smutsigt. Tillsist hamnar jag på den delen utav stranden som används som toalett, människor som bajsar på rad. Då vänder jag.
 
Tillbaka vid poolen är det fullt liv med både barn och vuxna i simskola. Jag sitter i skuggan och får vatten som smakar klor utav bartendern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela