mariaolena.blogg.se

Vi reser till Indien den 22/11, vi kommer besöka Delhi, Jaipur, Mumbai, Goa och Kerala innan det bär av hemåt igen den 13/12.

Dag 10, I'm back baby!!

Publicerad 2013-12-02 20:32:49 i Allmänt,

 
 (Lena)
De senaste dagarna har inte riktigt blivit som vi tänkt, jag har varit sjuk och hamnade på ett sjukhus här i Mumbai där vi nu varit i tre dagar. När vi blev visade vårt rum på sjukhuset så sa en av sköterskorna: "Här är kylskåpet men det behöver ni inte använda, det är ju vinter nu", är ca 30 grader här så jag och Maria skrattade väldigt gott!! Jag hade ett dropp som började göra ont på kvällen en av dagarna så sköterskorna skulle byta det till den andra handen. Jag och Maria låg och kollade på tv och allt var frid och fröjd tills jag kollar ner på min högra arm och inser att den typ dubblat sin storlek, vi ringde sköterskan som snabbt kom och drog ut droppet igen och la förband och is på armen. Då kom vi på den briljanta idén att kyla vårt vatten samtidigt :D
 
 
Sjukhusbuffé
 
 
Det har inte varit en jättekul upplevelse och när vi fick flytta från ett stort rum till ett litet sunkigt så blev vi ganska deppiga och började fundera på att avbryta hela resan. Men nu är jag äntligen bra igen och frisläppt! Vi har fått göra lite ändringar i reseplaneringen dock så vi kommer inte längre åka till Goa utan vi kommer flyga direkt till Kerala imorgon och då förhoppningsvis kan vi bleka stackare få börja bättra på färgen lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela